Πως να χάσετε λίπος από την κοιλιά!

Γενικά δεν θα βρείτε κάποιο τρόπο ώστε να κάψετε λίπος μόνο από μια περιοχή του σώματός σας, καθότι το σώμα είναι αυτό που επιλέγει από που θα πάρει ή θα χάσει βάρος. Για να αναδειχτούν οι κοιλιακοί σας καλό θα ήταν να κάψετε όλο το περιττό λίπος από το σώμα σας.

Υπάρχουν όμως μερικές ασκήσεις που θα επιταχύνουν τα αποτελέσματα στην περιοχή της κοιλιάς και της μέσης.

Ο νούμερο ένα  τρόπος είναι να ασχοληθείτε περίπου 4 φορές την εβδομάδα, για περίπου μία ώρα με αερόβια γυμναστική, κάτι που θα βοηθήσει στο κάψιμο λίπους από όλες τις περιοχές στο σώμα σας.

Στη συνέχεια για περίπου 30 λεπτά κάντε τα γνωστά «ροκανίσματα», κοιλιακούς δηλαδή, αλλά με μικρή και γρήγορη κίνηση.

Σίγουρα όμως η άσκηση μόνο δεν αρκεί. Πρέπει να ρυθμίσετε και σωστά την διατροφή σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι, το οποίο είναι και τραγικό λάθος, κάνουν 2 με 3 μεγάλα γεύματα την ημέρα. Το σωστό είναι να κάνετε αρκετά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας (5 με 6 θα ήταν καλό).

Προσπαθήστε να φτιάξετε ένα πρόγραμμα διατροφής πλούσιο σε ασβέστιο και πρωτεΐνες για ενίσχυση της καύσης του λίπους.

Αποφεύγετε ζώνες αδυνατίσματος και σύσφιξης κοιλιακών καθότι μόνο λεφτά θα χαλάσετε και αποτέλεσμα δεν θα δείτε.

Σίγουρα δεν θα δείτε τρομερά αποτελέσματα από τις πρώτες ημέρες. Λίγη υπομονή, καλή θέληση και όλα θα γίνουν…

Elsa

Συγγραφέας Άρθρου:

Ονομάζομαι Έλσα και είμαι επαγγελματίας Κομμώτρια, Αισθητικός Άκρων και Μακιγιέζ. Μέσα από την σελίδα μου θα προσπαθήσω να σας δώσω τις καλύτερες συμβουλές ομορφιάς και περιποίησης. Για οτιδήποτε χρειαστείτε επικοινωνήσετε μαζί μου.

Αφήστε μια απάντηση